Nou servei de transport urbà amb recollida porta a porta a Santa Susanna

Dilluns, 1 d'octubre de 2018 a les 09:00

L’Ajuntament de Santa Susanna a través de l’Associació de Municipis amb Transport Urbà (AMTU) engega dimecres 3 d'octubre un nou servei de transport urbà amb recollida porta a porta pels veïns de Santa Susanna. 

Qui pot utilitzar el servei TAD?
Aquest servei va destinat a totes les persones que viuen a Santa Susanna: urbanitzacions (inclòs Ciutat Jardí), nucli urbà, pla, zona hotelera i disseminat (quan sigui en vial aglomerat).

Com funciona?
Qualsevol persona que visqui a Santa Susanna pot sol·licitar el servei de transport (dins del municipi). Per fer-ho, s'ha de trucar al telèfon gratuït 900 696 566 de dilluns a divendres (excepte festius) de les 8:00 h. a les 20:00 h. per concertar el viatge. La trucada ha de ser feta com a mínim 24 h. abans del servei, és a dir: truco el matí de dijous per fer un servei el matí de divendres.

El viatge pot ser:

  • Des de l'habitatge fins a un dels 6 punts de destinació:
    1. Zona centre (Ajuntament, parada de bus interurbà, dispensari, centre cívic...)
    2. Estació/ baixador de la línia R1
    3. CEIP Montagut
    4. CEIP Santa Susanna
    5. Zona comercial "La Riera"
    6. Zona comercial "La Bòbila" 
  • Des de qualsevol dels punts anteriors fins a l'habitatge. 
  • Entre qualsevol dels punts de parada anteriors (per exemple: zona centre/ estació). 

L'horari de prestació de servei és de 7:00 h. a 20:00 h. tots els dies de la setmana (de dilluns a diumenge)

Per concertar un servei durant el cap de setmana, cal fer-ho, per tant, com a màxim el divendres anterior. 

Qui fa el servei?
El servei el realitzen tres dels taxis de Santa Susanna. La gestió del servei la realitza AMTU. La concertació del servei, o la gestió d'incidències, cal fer-la sempre a través del telèfon 900 696 566. No es pot trucar directament al telèfon del taxi de Santa Susanna per qualsevol gestió relacionada amb el TAD

Quin cost té el servei per l'usuari?
El cost del servei per l’usuari és de 2€/ viatge.
Els majors de 65 anys o persones amb mobilitat reduïda tenen dret a quatre serveis gratuïts dia. Cal acreditar al taxista que s’està en disposició de la tarja expedida pels serveis socials (la mateixa que tenen ara per utilitzar el transport de minibus de manera gratuïta).

Què es considera un viatge?
Per exemple, parcel·la 165 de Can Torrent a parada nucli per anar al dispensari (1 viatge). Parada nucli per anar a la parcel·la 165 una hora després (1 viatge). En total (2 viatges). 

Altres consideracions: 
Els viatges poden ser compartits.
Es pot anul·lar el servei amb un mínim d'antelació de 2 h.
Cal ser puntual en l'hora de recollida. El taxista no esperarà més d'uns minuts. 

Podeu llegir-ne més al fulletó adjunt. 

Darrera actualització: 03.10.2018 | 09:09