Tràmits i gestions

  • Instància genèrica

    Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Cita amb càrrec electe o tècnic municipal

    Aquesta sol·licitud us permet demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde, regidor) o un tècnic municipal.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Queixes, suggeriments i propostes

    La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Sol·licitud d'accés a la informació pública

    Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Declaració responsable d'obertura

    Per a activitats innòcues, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Comunicació prèvia d'obertura

    Per a activitats de baix risc, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis

    És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

  • Comunicació de canvi de titularitat d'activitats

    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

    És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.

  • Declaració responsable en matèria de salut alimentària

    És el règim d’intervenció pel qual la persona interessada declara, sota la seva responsabilitat, les dades de l’establiment i de l’activitat i manifesta que compleix i aplica els requisits establerts a la legislació sanitària i que es compromet a mantenir-ne el compliment durant l’exercici d’aquesta activitat.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Llicència ambiental (Annex II)

    Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial  que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)

    És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient

    És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que procedeix a realitzar-hi una modificació no substancial.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Exercici del dret d'accés (LOPD)

    Aquest tràmit us permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als fitxers de l'Ajuntament, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat i amb quins usos concrets, així com quin és l'origen de les dades i quines comunicacions s'han realitzat o es pretenen realitzar. 

    Telemàticament
    Presencialment
  • Exercici del dret d'oposició (LOPD)

    Aquest tràmit us permet sol·licitar que no es tractin les seves dades personals o, es cessi el seu tractament, si aquest s'hagués iniciat anteriorment. 

    Presencialment
    Telemàticament
  • Exercici del dret de cancel·lació (LOPD)

    Aquest tràmit us permet sol·licitar la supressió de les dades que resultin inadequades o excessives incloses als fitxers de l'Ajuntament. 

    Telemàticament
    Presencialment
  • Exercici del dret de rectificació (LOPD)

    Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació de les seves dades personals quan siguin inexactes o incompletes.

    Telemàticament
    Presencialment
  • Comunicació d'obres excloses de llicència

    Comunicació prèvia d'obres que no requereixen projecte tècnic

    Telemàticament
    Presencialment
  • Inscripció a escoles bressol municipals

    Preinscripció i matriculació als centres públics per a l'educació preescolar, de 0 a 3 anys.

    Presencialment
    Telemàticament
  • Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
    Presencialment
    Telemàticament
Darrera actualització: 09.10.2018 | 18:54
Darrera actualització: 09.10.2018 | 18:54