Santa Susanna promociona l'oferta de turisme familiar a Escòcia a través de l’Agència Catalana de Turisme.

L’Ajuntament de Santa Susanna va participar els dies 9 i 10 d’octubre en una acció de promoció internacional a Edimburg (Escòcia) per donar a conèixer l’oferta de turisme familiar del municipi dins la marca turística de Catalunya “HOLA, família!”, impulsada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT).


L’esdeveniment, organitzat en format Presentació – Networking, va reunir una trentena d’agents de viatges del Regne Unit, interessats a conèixer les destinacions catalanes especialitzades en turisme familiar. Santa Susanna hi va participar juntament amb Lloret de Mar i Salou, les tres destinacions pioneres en aquest segment a Catalunya.


Aquesta acció s’emmarca en l’estratègia per apropar Catalunya a les famílies escoceses, coincidint amb l’anunci de la nova ruta Edimburg–Girona 2026 de la companyia Jet 2 Holidays, que reforçarà la connexió entre el mercat britànic i la Costa Brava i l’àrea de Barcelona.


La destinació turística de Santa Susanna va estar representada per l’empresariat local, que treballa conjuntament amb l’Ajuntament per continuar sent una destinació referent en turisme familiar, sostenible i de qualitat a la Costa del Maresme - Barcelona. Van participar en l'acció els representants comercials de les companyies Aqua Hotel Grup, Alegria Hotels i l'Hotel Tahití Playa.