Santa Susanna obté el reconeixement HOLA família! com una de les millors destinacions de turisme familiar
La Generalitat impulsa el nou distintiu per posar en valor i potenciar aquells que fan de la qualitat, l’especialització, la col·laboració públic-privada i la sostenibilitat la seva raó de ser.
Santa Susanna es torna a situar a l’avantguarda de les destinacions de turisme familiar. L’Agència Catalana de Turisme (ACT), organisme que depèn de la Generalitat, ha elegit Santa Susanna com una de les destinacions de Catalunya que mereixen rebre el reconeixement HOLA família! Tots els membres del comitè del programa de Turisme familiar que han valorat la candidatura de Santa Susanna han estat d’acord en què la destinació és un “oasi del mediterrani per la seva ubicació entre el mar i el parc natural amb una gran oferta d’allotjament hoteler especialitzat en famílies i amb un compromís de la destinació en l’àmbit de la sostenibilitat que encaixa perfectament amb el reconeixement Hola Família!
Santa Susanna ha superat amb èxit 32 dels 36 criteris marcats per l’ACT. Això representa un percentatge d’assoliment de 88,9%. L’ACT també ha constatat que la destinació té un dels nivells més alts de Catalunya de sector privats dedicat al turisme familiar.
El reconeixement HOLA família! Acredita a qui el té com una destinació de referència en vacances familiars a Catalunya tant per al visitant de proximitat com per al turista internacional. És un distintiu que garanteix que la destinació ofereix una experiència turística adaptada a les necessitats de les diferents tipologies de família i, sobretot, a les dels infants i adolescents.
No és un reconeixement que es concedeixi a totes les destinacions turístiques pel sol fet de poder demostrar que tenen una àmplia tradició en aquest camp. Cal, com és el cas de Santa Susanna, acreditar una sòlida especialització en l’oferta destinada a les famílies on es prioritzi la qualitat; també el compromís del sector privat en aquesta línia i l’aposta per un turisme respectuós amb el medi ambient que faci de la sostenibilitat el seu principal valor.
Formar part d’aquest distintiu té com a contrapartides més importants, a part del prestigi i del reconeixement públic de la qualitat de la destinació, tenir una major visibilitat i priorització en les campanyes de turisme familiar de l’ACT, especialment als mercats internacionals i poder participar d’una forma preferent en els projectes innovadors que incloguin el segment familiar promoguts per l’ACT.
L’any 2003 Santa Susanna també va ser una de les primeres destinacions a obtenir la que en aquell moment era una marca innovadora, la de turisme familiar.