Santa Susanna engega la campanya de publicitat “L’oasi del Mediterrani”

Dimarts, 15 de de juny de 2021 a les 10:00

Un vídeo de 3 minuts mostra els atractius naturals, culturals i gastronòmics del poble i desvetlla el ventall de possibilitats per gaudir d’unes vacances tranquil·les però divertides.

A punt d’encetar la temporada turística, Santa Susanna presenta el vídeo promocional “Santa Susanna, l’oasi del Mediterrani”. Es tracta d’un espot de 3 minuts on mostra l’aposta de la destinació turística per la qualitat basada en la sostenibilitat i la tecnologia del municipi, conformada pels seus valors culturals, naturals i gastronòmics.

El vídeo utilitza les tècniques més adients per crear un producte ple de sensibilitat. Acompanya a l’espectador pels racons de Santa Susanna i els convida a descobrir-hi el seu patrimoni. Amb una banda sonora que s’escau amb el to i amb el contingut de l’espot, la campanya mostra les possibilitats del municipi i anima a l’espectador  a endinsar-se en els carrers del poble per trobar-hi espais envoltats de natura, cultura o mar. També ensenya l’adaptació de la destinació turística Santa Susanna a les noves tecnologies i la intel·ligència artificial, per posar-ho al servei del visitant com a mètode per garantir una experiència segura, immersiva i completa.

La campanya està pensada per donar a conèixer Santa Susanna a un públic de proximitat. Va dirigida, en primera instància, al mercat català, però també al peninsular, sobretot el del nord d’Espanya.

(Enllaç per visualitzar l’espot “Santa Susanna, l’oasi del Mediterrani”).

Darrera actualització: 15.06.2021 | 10:43