Santa Susanna es promociona al mercat rus participant a un Roadshow.

Dimecres, 26 de febrer de 2014 a les 00:00
Tenint en compte la creixent importància del mercat rus a les comarques de Barcelona, des de la Diputació de Barcelona s'ha organitzat un Roadshow a Rússia en col'laboració amb Tez Tour del 12 al 23 de febrer de 2014 per 6 ciutats diferents, les més importants de Sibèria, del Centre i del Sud de Rússia.

Santa Susanna juntament amb Calella i Montserrat va participar en el Road Show Costa de Barcelona Tez Tour, on es van realitzar presentacions, workshop i taules de treball, amb la finalitat de contactar directament amb les agencies de viatge del país per donar-li els màxims arguments per tal que els seus clients escollin el destí de Santa Susanna. 

 

Aquesta acció compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i la marca Costa de Barcelona com a colaboradors principals. Santa Susanna

ha comptat amb el patrocini de La Siesta, Dofi Jet Boats i Marineland.

 

A les presentacions que es van realitzar han assistit més de 500 persones representants d'agències prescriptores del nostre producte.  A més el dia 15 de febrer, en Novosibirsk  va tenir lloc el Tez Festival, un dels esdeveniments més importants del món turístic a Rússia, en el que es compartia l'acció amb la participació del Patronat de turisme de Costa Brava i amb la participació de  Turquia.

 

 

Per Santa Susanna ha estat  una gran oportunitat per donar a conèixer el municipi i tots els seus recursos turístics directament al mercat emissor, a través de la presentació i el video promocional de Santa Susanna  , a més d'entregar a tots els assistents aquesta informació amb format USB s'ha tingut  presència al catàleg especial que es va fer del Roadshow, on Santa Susanna va ser present amb dues planes i ha destacat per la seva moderna oferta hotelera i els seus grans espais polivalents a més de tota l'oferta comercial del municipi i dels seus voltants.

Darrera actualització: 13.12.2017 | 11:23