Santa Susanna presenta la seva oferta turística a la 38a edició de Fitur

Divendres, 19 de de gener de 2018 a les 00:00

Turisme familiar, cicloturisme i aplicacions tecnològiques entre el més destacat de l’oferta de Santa Susanna a la fira

L’alcalde de Santa Susanna, Joan Campolier, la regidora de l’àrea de desenvolupament econòmic, Silvia Vives, i la gerent de la Fundació Turística, Mercè López, han estat presents els dies 17 i 18 de gener a les jornades professionals de Fitur, a Madrid, per presentar l’oferta turística de Santa Susanna i establir sinergies amb altres agents del sector. Tanmateix, diversos representants del sector turístic de Santa Susanna, entre ells molts hotelers, han estat presents en aquesta fira internacional de turisme, una de les més importants del món.

En les diverses reunions mantingudes i entrevistes amb els mitjans de comunicació, Campolier ha destacat els atractius turístics de Santa Susanna i ha assenyalat que es tracta d’una de “les destinacions de la Costa de Barcelona més escollides per les famílies”. A més, l’alcalde ha explicat que el municipi “aposta clarament per les noves tecnologies per millorar l’experiència turística” i ho ha exemplificat amb la senyalització intel·ligent que permet informar als usuaris a través de beacons, sense necessitat d’utilitzar dades, que es va instal·lar de forma pionera al municipi l’any passat.

Entre d’altres, els representants de Santa Susanna han mantingut reunions amb SEGITTUR, l’Agència Catalana de Turisme, la Diputació de Barcelona, Turespaña, BikeFriendly i diverses empreses dedicades a impulsar el turisme familiar i el cicloturisme, dues tipologies en les que Santa Susanna està especialitzada.

Santa Susanna ha participat a Fitur dins l’estand de Catalunya, a l’apartat de Costa de Barcelona coordinat per la Diputació de Barcelona. Fitur és un punt de trobada per a professionals del turisme i és la fira líder dels mercats receptius i emissors d’Iberoamèrica, a més d’una oportunitat única per veure les últimes propostes i novetats del turisme mundial en un únic espai. En aquesta 38a edició, la fira ha apostat per destacar les empreses turístiques tecnològiques, amb dos pavellons per a llançaments tecnològics, essent pionera en el concepte de Fira Augmentada, una forma de mostrar el desenvolupament d’aplicacions per al sector.

Darrera actualització: 19.01.2018 | 17:15