L’Ajuntament impulsa la campanya “Santa Susanna desperta per a què tu vinguis a somiar”

Divendres, 19 de de juny de 2020 a les 13:30

Va dirigida al turisme de proximitat, català i espanyol, amb l’objectiu que passin les seves vacances al municipi

L’Ajuntament ha preparat una campanya per promocionar dins el mercat català i espanyol la marca turística de Santa Susanna. L’objectiu és que les famílies que aquest any no han pogut planificar les seves vacances, sàpiguen que a pocs quilòmetres de casa seva disposen d’un espai ple de natura, mar, muntanya i tranquil·litat. 

[Lleigiu-ne més a continuació]

La campanya està pensada per ensenyar Santa Susanna tal i com és, un oasis ben situat entre Barcelona i Girona. Una destinació molt coneguda i apreciada a Europa que ara es vol obrir encara més al mercat català i espanyol.

El missatge de la campanya “Santa Susanna desperta per a què tu vinguis a somiar”  ja demostra la voluntat de servei i d’acollida d’una destinació turística situada entre les deu més buscades a nivell estatal. Els suports que s’han utilitzat per la campanya de promoció de la destinació turística són vídeos, banners i cartells, en català i castellà.

És una campanya de promoció però, en el fons, és una fotografia del que realment és Santa Susanna, un municipi que sempre ha tingut els braços oberts per acollir, servir i fer gaudir a les famílies que confien les seves vacances en aquest municipi del Maresme.

Podreu veure el vídeo al següent enllaç.

Darrera actualització: 19.06.2020 | 14:18